نارسایی کلیه با کراتینین 13 و در دیالیز به مدت دو ماه

دو شنبه 25 شهريور 1392
ن : lafee

نارسایی کلیه با کراتینین 13 و در دیالیز به مدت دو ماه

نارسایی کلیه با کراتینین 13 و در دیالیز به مدت دو ماه

Q:

عمه من کلیه failure.Her کراتینین 13 است و او در دیالیز برای دو months.Is بوده است هیچ درمانی وجود دارد که او برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز؟

:

شده اند وجود دارد برخی از موارد موفق است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خلاص شدن از شر dialysis.However، نه همه بیماران خواهد بود بنابراین lucky.Whether او می تواند از شر دیالیز توسط متغیرهای تحت تاثیر قرار.

در مرحله اول، در صورتی که بیماران روی دیالیز برای سالهای زیادی بوده است و خروجی هیچ ادرار برای یک مدت طولانی، آنها را شانس کمتر از خلاص شدن از مایع dialysis.Excess خارج از بدن توسط کلیه ها در قالب urine.If فیلتر نه خون توسط کلیه ها فیلتر، هیچ ادرار produced.If است است هیچ جریان گردش خون در کلیه ها وجود دارد خواهد بود، داروها قادر نخواهد بود برای رسیدن به ضایعه کلیه. این است که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توصیه می شود برای شروع دیالیز در اسرع وقت.

ثانیا، اگر سطح سموم و مواد زائد در بدن او بسیار بالا است، آن را نیز می توانید شانس خلاص شدن از دیالیز کاهش می دهد. کراتینین 13 به معنی سطح بسیار بالایی از سموم و مواد زائد خود را درمان blood.Before به بازسازی کلیه ها اختلال خود، بخش مهمی است برای فیلتر کردن خون او.

عمه خود را برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز، مهم ترین بخش است به منظور بهبود عملکرد کلیه خود را و بازگشت کلیه خود را برای فیلتر کردن خون است. چه درمان باید او را؟

نارسایی کلیه است درگیر از انواع condition.Several بسیار پیچیده از درمان به درمان Osmotherapy دارو های چینی it.Micro و تصفیه خون دو روش اصلی مورد استفاده برای درمان کلیه خالص failure.Blood، می تواند خون را با از بین بردن انواع سموم و مواد زائد پاک از بدن، در نتیجه باعث ایجاد یک environment.Then داخلی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خوب می تواند به خود، به بازسازی بافت کلیه برای بازگرداندن کلیه اختلال را تحریک می کند. لذا، عملکرد کلیه خود را خواهد شد افزایش یافته است. در این مورد، دیالیز مورد نیاز نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز, کراتینین 13,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.